Centura Zalăului, un alt proiect deblocat la presiunile lui Ionel Ciunt

După presiunile și scrisorile trimise de administrația locală către Guvernul Orban, proiectul privind construirea centurii ocolitoare a Zalăului – etapa 2, a fost deblocat. Este o nouă victorie a primarului Ionel Ciunt, care a atras atenția Guvernului în nenumărate rânduri despre proiectele blocate în sertarele de la minister.

Iată că după mai bine de 8 luni de zile, timp în care sălăjeanul Lucian Bode -ministrul Transporturilor a ținut la „sertar” acest proiect vintal, azi avem cel puțin o speranță că lucrurile se mișcă în direcția bună.

„În sfârșit după insistențe și scrisori deschise către Guvernul României s-a ajuns în faza în care cred că se va semna contractul de proiectare și execuție a Centurii ocolitoare a Zalăului. E o lucrare importantă pentru Zalău și mă bucur, chiar dacă mai târziu, că munca noastră și demersurile pe care le-am făcut încep să prindă contur”, a declarat primarul Zalăului, Ionel Ciunt.

În cursul zilei de azi, 23 iulie, a fost declarat câștigătorul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect „Proiectare și execuție „Varianta de ocolire a municipiului Zalău între DN 1F km 79+625 – DJ 191C” către ofertantul declarat câștigător în cadrul procedurii de atribuire.

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea SYNOHIDRO CORPORATION LIMITED (China) – GOOD PROD S.R.L. (România), cu preţul de 185.538.106,56 de lei fără TVA și un punctaj total de 100 puncte, din care 60 de puncte pentru componenta financiară și 40 de puncte pentru componenta tehnică.

Durata contractului va fi de 114 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor, iar perioadă de garanție a lucrărilor de 84 de luni.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru construcția Variantei de ocolire a Municipiului Zalău între DN 1F, km 79+625 şi DJ 191C, în lungime de 5,535 km, care include proiectarea şi execuţia a 5 viaducte şi 2 poduri, precum şi a intersecţiilor giratorii cu DN1F şi cu DJ 191C.

În perioada imediat următoare Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutier va demara procedura de semnare a contractului de achiziție publică. În consecință, în cursul zilelor următoare, consorțiul amintit are obligația să pună la dispoziția CNAIR toate documentele prevăzute de lege, necesare semnării contractului.

One thought on “Centura Zalăului, un alt proiect deblocat la presiunile lui Ionel Ciunt

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *