Facilitate fiscală acordată de Municipiul Zalău

Primăria Municipiului Zalău anunţă contribuabilii, persoane fizice şi persoane juridice, că în data de 08.10.2024, prin „Hotărârea nr. 273 din 8 octombrie 2024, potrivit prevederilor art. X din Ordonanța Guvernului nr.107 pentru reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, modificată prin OUG nr.112 din 25.09.2024, ➡️a fost aprobată Procedura de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare restante la 31.08.2024, constând în creanțe de natură fiscală datorate bugetului local al Municipiului Zalău.
Procedura de aprobare a acordării facilităţilor de anulare a majorărilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale restante la 31.08.2024, pote fi consultată pe pagina de internet a Municipiului Zalău – h https://zalausj.ro/ro/hotarari/2024/h273-2024.pdf.
⤵️Conform procedurii, accesoriile aferente obligaţiilor bugetare principale datorate bugetului local al municipiului Zalău, restante la data de 31 august 2024 inclusiv, se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:
➡️1. Toate obligațiile bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv, datorate bugetului local se sting prin orice modalitate prevazută de lege până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024 inclusiv;
➡️2. Sunt stinse prin orice modalitate prevăzută de lege, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, toate obligațiile bugetare principale și accesorii administrate de organul fiscal local cu termene de plată cuprinse între data de 1 septembrie 2024 și data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;
➡️3. Debitorul depune cererea de anulare a accesoriilor după îndeplinirea în mod corespunzător a condițiilor prevăzute la punctul 1 și 2, până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, sub sancțiunea decăderii.
❗️Termenul pana la care contribuabilii pot beneficia de această facilitate fiscală este 25.11.2024.
Pentru informații suplimetare cu privire la modul în care se poate beneficia de acestă facilitate fiscală, contribuabilii persoane fizice şi persoane juridice se pot adresa Serviciului Impuneri, Încasări și Control Persoane Fizice (telefon 0260610550 interior 126) și Serviciului Impuneri, Încasări și Control Persoane Juridice(telefon 0260610550 interior 128), din cadrul Direcției Economice a Primăriei Municipiului Zalău.

One thought on “Facilitate fiscală acordată de Municipiul Zalău

  1. Ați face orice pentru voturi
    Încurajați hoția și necinstea
    Ar trebui ca toți buni platnicii să voteze altceva
    Mi se pare o jignire la adresa oamenilor corecți

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *