Pentru cine falimentează ministrul Lucian Bode CFR Marfă!

După seria de dezvăluiri din ”Național” cu privire la devalizarea forțată a companiei CFR Marfă de către chiar proprietarul acesteia, Ministerul Transporturilor, autoritățile au reacționat. Dar cu o lentoare de-a dreptul sinucigașă, ținând cont că termenul limită dat de către Comisia Europeană pentru recuperarea celor 570 de milioane euro considerate drept ajutor de stat expiră pe 25 august! Dată la care SNTFM CFR MARFĂ SA va intra pur și simplu în faliment!

Numai că, în loc de a îndrepta de urgență această situație aberantă, în care statul român omoară interesele economice majore ale statului român, Ministerul Transporturilor, Consiliul Concurenței și ANAF par că sunt ”mână în mână” doar pentru a falimenta CFR MARFĂ! Pentru că ministrul Transporturilor nu poate – sau nu vrea!- să dea mandat CFR Infrastructură SA pentru a infirma planul de concordat preventiv ”livrat” unei firme de casă fără obligatoria licitație!

Și care va fi unul cu ”daună totală” pentru CFR MARFĂ! Iar președintele ANAF se face că nu pricepe că nu Auditul Intern, ci Direcția de Integritate este cea care trebuie să verifice eventuala rea-voință  a celor care au uitat de datoria de 570 milioane de euro! Și care nu au moderat, atunci când au putut, ”războiul fratricid” dintre CFR Infrastructură și CFR Marfă, ambele având acționar majoritar Ministerul Transporturilor. În timp ce Consiliul Concurenței așteaptă… Cel mai probabil data de 25 august, pentru a lua când este deja prea târziu firul procedural al ”afacerii” care va falimenta una dintre cel mai importante companii ale statului român!

Infirmați planul de concordat!

De la ANAF singurul document care va mai ieși de la registratură dacă fostul președinte Bogdan Stan reușește să își păstreze influența asupra structurii de integritate chiar și pe mandatul Mirelei Călugăreanu va fi cel către DNA!

Pentru că deja izul de penal este tot mai pregnant pentru alte structuri ale statului, cu excepția Curții de Conturi, bineînțeles. Consiliul Concurenței va avea de dat la rândul său propriile explicații pentru ce se încăpățânează să nu meargă pe firul procedurilor acestui scandal, mai ales că este vorba despre un ajutor de stat constatat de Comisia Europeană. Dar singurul care mai poate salva CFR MARFĂ- dacă nu vrea să-i bată și lui procurorii la ușa biroului – este ministrul Transporturilor.

Lucian Bode având obligația de a da imediat mandat CFR Infrastructură SA pentru a infirma planul de concordat preventiv. Și de a se înregistra astfel de urgență în contabilitate suma de 570 milioane euro, pentru a se putea astfel să se tragă la încheierea unui nou plan de concordat. Dar asta fără a se mai crampona de primirea a tot felul de notificări care vor veni…după 25 august!

Atunci când va fi deja prea târziu! Iar ministrul Bode va lega  astfel de scorul electoral al partidului de guvernământ, chiar în preajma alegerilor, ”ghiuleaua” falimentării cu bună știință a CFR MARFĂ! Companie care este ”sabotată” de ”compania soră” CFR Infrastructură, sub ochii neputincioși ai ministrului Bode, la toate licitațiile organizate de statul român pentru acordarea unor contracte de sute de milioane de euro. Bani care astfel intră direct în conturile concurentului privat! Știu prietenii din sistem foarte bine cine…

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *