ISJ Sălaj transmite rezultatele probelor scrise la Simularea Examenului de Bacalaureat

Ministerul Educației a centralizat rezultatele probelor scrise de la Simularea Examenului Național de Bacalaureat pentru elevii claselor a XII-a, a XIII-a seral/frecvență redusă și le-a transmis Inspectoratelor Școlare Județene. Inspectoratul Școlar Județean Sălaj a transmis fiecărei unități de învățământ atât cataloagele cu notele finale, cât și borderourile asociate fiecărei lucrări evaluate.

În județul Sălaj, rezultatele Simulării Examenului Național de Bacalaureat pentru fiecare probă scrisă sunt următoarele:

La proba de Limba şi literatura română, din 1527 elevi prezenți, 832 au obținut note mai mari de 5                                 (54, 49%). Nu s-a înregistrat nicio notă de 10 (zece).

La  proba obligatorie a profilului (Matematică și Istorie), din 1509 elevi prezenți, 833 au obținut note mai mari de  5 (55, 20%). S-au înregistrat 6 note de 10 (zece) dintre care 3 note de 10 la Matematică (toate de la Colegiul Național „Silvania” Zalău) și 3 note de 10 la Istorie ( câte o notă de 10 la Colegiul Național „Silvania” Zalău, Colegiul Național „Simion Bărnuțiu” Șimleu Silvaniei și Liceul Pedagogic „Gheorghe Șincai” Zalău)

La proba la alegere a profilului și specializării, din 1508 elevi prezenți 931 au luat note mai mari de 5 (61,74%). S-au înregistrat 3 note de 10 (zece), toate de la Colegiul Național „Silvania” Zalău.

La proba de Limba şi literatura maternă, din 250 elevi  prezenţi, 211 au obținut note mai mari de  5   (84, 40%). S-a înregistrat o singură notă de 10 (zece),  la Liceul Pedagogic „Gheorghe Șincai” Zalău.

La nivel național, procentele sunt:

60, 13% –  proba  la Limba şi literatura română; 64, 12% – proba obligatorie a profilului; 64,75% – proba la alegere a profilului și specializării; 84, 08% – proba la Limba şi literatura maternă.

Rezultatele vor fi analizate la nivelul fiecărei unități de învățământ prin discuții cu elevii, ședințe cu părinții, precum și la nivelul Consiliului Profesoral, în vederea adoptării unor măsuri adecvate fiecărei situații în parte, scopul fiind îmbunătățirea performanțelor școlare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *