O poveste de succes 100% românească: 30 de ani puși în slujba lui „a construi”

În 1992, într-o vreme când firmele se nășteau și dispăreau peste noapte, lua ființă la Bacău Dedeman. 30 de ani mai târziu, compania cu 100% capital românesc este o parte importantă din viețile și casele românilor: e lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare.

Indiferent că stai la București sau la Suceava, la Râmnicu Vâlcea sau la Zalău, la Brăila sau la Sibiu, ai acces la un magazin Dedeman unde găsești produsele care te ajută să construiești sau să îți renovezi locuința și să o faci mai plăcută și confortabilă. Astăzi, Dedeman are peste 12.000 de angajați, o rețea de 57 de magazine – cu o gamă de peste 60.000 de produse pentru casă și grădină, 5 centre logistice și propriul parc auto. În pas cu vremurile și tehnologia, Dedeman are o prezență importantă și în mediul virtual, prin magazinul online (dedeman.ro), disponibil în toate versiunile pe desktop, mobil și prin aplicația Dedeman.

Acest articol face parte dintr-o serie susținută de Dedeman, dedicată celor “30 de ani buni alături de oameni buni”.

„30 de ani. Pare că au trecut într-o clipită. Însă, privind în urmă, observăm cu entuziasm cât de multe am realizat în tot acest timp. Nu am fi ajuns aici fără clienții noștri fideli și exigenți, fără partenerii care ne-au fost alături la fiecare pas, fără colegii noștri harnici și ambițioși, fără concurenții noștri, care ne-au motivat zi de zi să devenim și mai buni. Tot succesul nostru a fost construit pas cu pas, prin muncă și dedicare, prin lucruri bune făcute de oameni, pentru oameni. Tocmai de aceea, suntem mândri să aniversăm astăzi 30 de ani buni, alături de oameni buni”, spune Dragoș Pavăl, președintele companiei Dedeman.

Potrivit reprezentanților companiei, preocuparea continuă pentru calitate și inovație, parteneriatele de durată bazate pe încredere și respect, colaborările fructuoase cu furnizori locali și internaționali, pregătirea de specialitate acordată în permanență angajaților reprezintă doar o parte dintre factorii care stau la baza longevității și succesului Dedeman.

Iată câteva date interesante care vorbesc despre drumul celei mai mari companii antreprenoriale din România:

Gama de produse prezente pe rafturile magazinelor a crescut constant, de la aproximativ 12.000 în 2001, la peste 60.000 în prezent. De asemenea, numărul produselor disponibile online, pe site și în aplicația Dedeman, este de peste 80.000.

  1. În 2003 compania deschide primul magazin Dedeman de mari dimensiuni (3.300 mp) la Suceava, urmând ca în 2009 să deschidă primul său magazin în capitală.
  2. În 2009 rebranding-ul realizat de agenția Brandient (“cățelul cu cască”), câștigă premiul Best of Awards, cea mai înaltă distincție a concursului ReBrand100 din Statele Unite ale Americii.
  3. În 2010 Dedeman devine lider pe piața de bricolaj după cifra de afaceri.
  4. În 2010 campania de comunicare “Fă o schimbare în viața ta!”, realizată de agenția de publicitate McCann Erickson, câștigă trofeul de aur la categoria Retail și trofeul Grand Effie la Effie Awards Romania 2011.
  5. În 2012 Dedeman devine lider pe piața de bricolaj și ca număr de magazine, după ce inaugurează la Râmnicu Vâlcea magazinul cu numărul 28.
  6. În 2013 este lansat magazinul online www.dedeman.ro, urmat de aplicația mobilă Dedeman în 2014.
  7. În 2016 cifra de afaceri a companiei depășește pragul de 1 miliard de euro.
  8. În 2017 echipa Dedeman numără pentru prima dată peste 10.000 de colegi. Tot în 2017, Dedeman lansează DedeSign, asistentul virtual pe care îți dorești să-l consulți când îți amenajezi locuința, curtea sau grădina casei.
  9. În 2018 este lansată campania de conștientizare “Poartă întotdeauna casca de protecție pe șantier!”, prin care Dedeman atrage atenția asupra importanței purtării echipamentului de protecție pe șantiere.
  10. În 2019 este inaugurat la Zalău magazinul cu numărul 50 al rețelei. În prezent, compania deține în total 57 de magazine Dedeman în țară.
  11. În 2020 este lansat brandul de angajator „Camarazi în Dedeman”, creat tot de agenția Brandient.

De-a lungul timpului, Dedeman a susținut și numeroase proiecte și cauze sociale prin programul de CSR denumit “Planuri de Bine”. Din grijă pentru sport, educație, cultură, comunitate și mediu s-au născut inițiative și parteneriate valoroase, printre care se numără cele cu Simona Halep, cu Federația Română de Tenis sau Comitetul Olimpic și Sportiv Român, proiectele “Big Build” (alături de Habitat for Humanity), “Plantăm fapte bune în România” (alături de Asociația EcoAssist), “3DUTECH – Modelează viitorul. Printează-l 3D!” sau parteneriatul cu Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu.

Pentru că oamenii buni reprezintă cheia anilor buni, aniversarea celor 30 de ani ai Dedeman este marcată și prin adoptarea unei identități vizuale temporare, care va fi folosită până la sfârșitul acestui an. Noul logo, însoțit de sloganul aniversar “30 de ani buni alături de oameni buni, va fi prezent pe panouri stradale și spoturi TV, în catalogul Dedeman, pe site, pe aplicație mobilă și în social media, dar și în magazine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *