Caravana „Bună ziua, schimbare!” ajunge în premieră în județul Sălaj, unde locuitorii vor beneficia de acces mai ușor la servicii financiare, de asigurări și telecomunicații

Caravana „Bună ziua, schimbare!” ajunge în premieră în județul Sălaj, unde locuitorii vor beneficia de acces mai ușor la servicii financiare, de asigurări și telecomunicații

 Caravana „Bună ziua, schimbare!” staționează în parcarea de lângă Grădinița din localitatea Crasna (Str. Principală, nr. 15), județul Sălaj, în perioada 28 mai – 7 iunie 2024.

  • Conceptul de unitate mobilă, care circulă într-un camion modular, a fost dezvoltat pentru a simplifica accesul comunităților locale din România la servicii financiare și tehnologie.

 Sălaj, 28 mai 2023Caravana „Bună ziua, schimbare!”, o inițiativă comună a Băncii Comerciale Române și Vodafone România, în parteneriat cu OMNIASIG Vienna Insurance Group și BCR Asigurări de Viață VIG, a ajuns marți, 28 mai, în localitatea Crasna, Sălaj. Camionul modular va staționa până vineri, pe 7 iunie, în parcarea de lângă Grădinița din localitate și va oferi locuitorilor acces la servicii și produse financiare, la tehnologie, dar și la cursuri de educație financiară.

Caravana „Buna ziua, Schimbare!” facilitează accesul comunității la servicii de protecție și asigurări generale și de viață și găzduiește o serie de sesiuni dedicate pentru agricultorii din zonă. Aceștia vor putea afla cum să acceseze finanțare pentru dezvoltarea propriilor afaceri, pentru producție și echipamente agricole. În același timp, în vederea dezvoltării agriculturii durabile și performante vor exista sesiuni de informare despre fondurile europene disponibile, dar și despre politicile agricole la nivel național și european.

„Obiectivul nostru rămâne să creștem incluziunea financiară și tehnologică în comunități, oferind soluții pentru o viață mai bună, bazată pe dezvoltare economică și socială locală. Este un moment special deoarece BCR a depășit pragul de 1 milion de români care au beneficiat gratuit de educație financiară prin Școala de Bani și Coaching Financiar. Acum, alături de locuitorii din Crasna, continuăm să normalizăm discuțiile despre bani, planificare și independență financiară. Ne propunem să descoperim nevoile specifice ale comunității și să oferim servicii și soluții personalizate, astfel încât oamenii să ia decizii informate și să facă acele alegeri care le fac bine.”Marina Roman, Director Zonal Retail BCR.

Concret, prin intermediul caravanei, membrii comunității din Crasna vor beneficia de:

  • Acces ușor și rapid la servicii și produse financiare BCR utile în viața de zi cu zi, cum ar fi cont curent, carduri, asigurări, digital banking, precum și la pachete Vodafone de servicii de telecomunicații și tehnologie – telefoane și accesorii, abonamente și oferte de telecomunicații, care includ servicii mobile, broadband fix și TV;
  • Facilitarea accesului la informații de educație financiară și digitală, adaptate în funcție de vârstă: de la cursuri de responsabilizare financiară și antreprenoriat în comunitățile rurale, la transformare digitală și cybersecurity.

De asemenea, în cadrul caravanei, vor putea fi accesate și produsele BCR, în ofertă limitată, din noua campanie comercială care includ:

  • Creditul de nevoi personale George, ce oferă oportunitatea de a accesa o finanțare cu o dobândă anuală fixă de 6,25% pe 5 ani tuturor celor care au nevoie de o decizie financiară pentru a-și pune în aplicare proiectele personale sau dorințe pe care le-au amânat până acum.
  • Creditul ipotecar Casa Mea Natura, cu o dobândă fixă de la 5,79% în primii 5 ani (nou sau refinanțare), care vine la pachet cu o ofertă prin care BCR pune la dispoziție un fond de urgență, în echivalentul unei rate totale de credit de până la 2.500 lei;
  • Depozitul la termen pe 5 luni, care se remarcă printr-o dobândă anuală atractivă de 6,7%, reprezentând o opțiune viabilă pentru cei ce doresc să își crească economiile într-un mod sigur și eficient.
  • Cardul de credit BCR cu cashback, care oferă 5% bani înapoi în cont la plățile efectuate la supermarketuri (dar maximum 100 de lei/lună) și 10% bani înapoi pentru tranzacțiile similare de la benzinării (dar nu mai mult de 200 de lei/lună), ceea ce îl face nu doar un instrument de plată convenabil, ci și o sursă de economii suplimentare.

 Punctul de lucru mobil BCR și Vodafone va fi deschis de luni până vineri, în intervalul 09:00 – 16:00, până pe 7 iunie. Doi experți, unul în domeniul financiar-bancar și unul din zona de tehnologie și telecomunicații, vor fi prezenți permanent și vor oferi consiliere personalizată pornind de la nevoile reale ale comunității.

La biroul bancar din cadrul unității mobile se vor putea efectua digital, asistat de consilieri, următoarele operațiuni:

  • Deschideri de cont curent și carduri de debit
  • Deschideri de depozite și conturi de economii
  • Solicitări de carduri de credit
  • Acces la digital banking
  • Solicitări pentru credite de consum, precum și refinanțări și restructurări
  • Asigurări de venituri, de șomaj și de incapacitate de muncă
  • Asigurări de locuință (obligatorii si facultative) și asigurări de protecție a bunurilor personale
  • Asigurări de călătorie
  • Consiliere și asistență pentru gama extinsă de servicii bancare, inclusiv pentru finanțare în mediul rural prin BCR Social Finance și leasing prin BCR Leasing.

De asemenea, camionul modular este dotat cu un echipament multifuncțional, care va putea oferi următoarele operațiuni:

  • Eliberare lei sau euro, în numerar
  • Depunere numerar în calitate de persoană fizică – în conturile curente, conturile de rambursare credit, conturile de economii sau în conturile altor persoane
  • Plată numerar a facturilor curente către furnizori
  • Reîncărcare cartele Vodafone
  • Eliberare mini extras
  • Interogare sold
  • Schimbare PIN

În ceea ce privește zona de tehnologie și telecomunicații, clienții vor putea accesa ofertele de abonamente pentru servicii fixe (internet și televiziune) și pe cele de servicii mobile, vor putea testa și achiziționa dispozitivele disponibile pe platforma comercială Easytech (televizoare, tablete, trotinete, aspiratoare robot, etc.), și își vor putea plăti factura sau reîncărca cartela în aplicația My Vodafone sau la ATM-ul BCR.

„Bună ziua, Schimbare!” în retrospectivă

Caravana „Bună ziua, schimbare!” a început traseul său prin România în octombrie 2022, cu misiunea de a ajunge în cât mai multe localități din țară. Camionul modular a parcurs peste 5.000 de kilometri în ultimul an, vizitând 17 comunități rurale sau mici urbane din regiunile Muntenia, Oltenia, Moldova, Transilvania, Banat, Maramureș și Crișana.

Locuitorii au beneficiat de acces simplificat la servicii și produse bancare, de asigurări, de telecomunicații și tehnologii inovatoare, precum și la ateliere de educație financiară și digitală, dedicate inclusiv copiilor lor. Numai anul trecut peste 2.000 de români s-au bucurat de 60 de ateliere de educație financiară și digitală. Mai mult, peste 1.000 de persoane și-au deschis un cont 100% online, prin George, și au fost identificate 60 de oportunități de finanțare socială pentru antreprenorii locali.

***

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 20 centre de afaceri și 18 birouri mobile dedicate companiilor și 318 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori, dintre care 69% sunt unități unde operațiunile cu numerar se efectuează doar la echipamente (cashless). Clienții BCR dispun de o rețea națională extinsă de ATM-uri și mașini multifuncționale (2.000 de echipamente) și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați biroul de presă la adresa: comunicare@bcr.ro

Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *