Cum depui o sesizare la OPC Sălaj

Cum depui o sesizare la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor ANPC – Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Sălaj – CJPC Sălaj ?

Dacă întâmpini probleme cu un produs sau serviciu în județul Sălaj , ai posibilitatea de a face o reclamație la : Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Sălaj

Date de contact și adresa Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Sălaj – CJPC Sălaj –  Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor ANPC ?
  • Adresa: Zalău, Piaţa Unirii nr. 20, cod 450059
  • Telefon : 0219551 , cod județ – 60
  • Email : secretariat.salaj@anpc.ro
Cum poti face o reclamatie la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului – ANPC – Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Sălaj – CJPC Sălaj ?

Pentru a face o reclamatie în judetul Sălaj la Protectia Consumatorilor, trebuie să completezi în prealabil un formular cu următoarele informații:

  • Datele tale pentru a putea fi contactat ulterior:
  • Nume și Prenume
  • Adresa de e-mail
  • Număr de telefon
  • Adresă
  • Datele de identificare ale comerciantului:
  • Operator Economic;
  • CUI;
  • Adresa Punct de Lucru (Strada și Numărul);
  • Județ Operator Economic;
  • Data Achiziționării
  • Modalitatea Cumpărării  (Direct, Online);
  • Birou de Reclamații:
    • Produse și Servicii Alimentare;
    • Bunuri Nealimentare;
    • Prestări Servicii;
    • Produse si Servicii Financiar Bancare;
    • Birou Control și Supraveghere Alimentație Publică.
  • Dovada Adresării Operatorului Economic
  • În această sectiune trebuie sa completezi sau să atasezi raspunsul operatorului economic cu privire la problema pe care ai intampinat-o cu produsul sau serviciul achizitionat.
  • Detalii cu privire la aspectele reclamate
  • În această secțiune poți complete orice detaliu pe care il consideri relevant in intelegerea problemei reclamate. De asemenea, poti atasa in format PDF informatii din pagini web sau e-mail.
  • Pretentiile tale
  • Inlocuire;
  • Returnare;
  • Reparare;
  • Reziliere;
  • Documente probatorii. În această sectiune poti încărca documentele justificative in format PDF sau imagine:
    • Factură/Bon Fiscal/ Chitanță;
    • Contract;
    • Certificat de Garanție;
    • Dovada Adresării Operatorului

Reclamația se poate transmite online, prin intermediul site-ului ANPC, sau prin email către comisariatul din județul Sălaj  .

Reclamația la protecția consumatorilor poate fi depusă doar de persoanele fizice. Dacă ai întâmpinat probleme ca persoană juridică, atunci acestea nu intră în sfera de competențe a autoriății.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *