Cum depui o sesizare la OPC Sălaj
Cum depui o sesizare la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor ANPC – Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Sălaj – CJPC Sălaj ?
Dacă întâmpini probleme cu un produs sau serviciu în județul Sălaj , ai posibilitatea de a face o reclamație la : Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Sălaj
Date de contact și adresa Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Sălaj – CJPC Sălaj – Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor ANPC ?
- Adresa: Zalău, Piaţa Unirii nr. 20, cod 450059
- Telefon : 0219551 , cod județ – 60
- Email : secretariat.salaj@anpc.ro
Cum poti face o reclamatie la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului – ANPC – Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Sălaj – CJPC Sălaj ?
Pentru a face o reclamatie în judetul Sălaj la Protectia Consumatorilor, trebuie să completezi în prealabil un formular cu următoarele informații:
- Datele tale pentru a putea fi contactat ulterior:
- Nume și Prenume
- Adresa de e-mail
- Număr de telefon
- Adresă
- Datele de identificare ale comerciantului:
- Operator Economic;
- CUI;
- Adresa Punct de Lucru (Strada și Numărul);
- Județ Operator Economic;
- Data Achiziționării
- Modalitatea Cumpărării (Direct, Online);
- Birou de Reclamații:
- Produse și Servicii Alimentare;
- Bunuri Nealimentare;
- Prestări Servicii;
- Produse si Servicii Financiar Bancare;
- Birou Control și Supraveghere Alimentație Publică.
- Dovada Adresării Operatorului Economic
- În această sectiune trebuie sa completezi sau să atasezi raspunsul operatorului economic cu privire la problema pe care ai intampinat-o cu produsul sau serviciul achizitionat.
- Detalii cu privire la aspectele reclamate
- În această secțiune poți complete orice detaliu pe care il consideri relevant in intelegerea problemei reclamate. De asemenea, poti atasa in format PDF informatii din pagini web sau e-mail.
- Pretentiile tale
- Inlocuire;
- Returnare;
- Reparare;
- Reziliere;
- Documente probatorii. În această sectiune poti încărca documentele justificative in format PDF sau imagine:
- Factură/Bon Fiscal/ Chitanță;
- Contract;
- Certificat de Garanție;
- Dovada Adresării Operatorului
Reclamația se poate transmite online, prin intermediul site-ului ANPC, sau prin email către comisariatul din județul Sălaj .
Reclamația la protecția consumatorilor poate fi depusă doar de persoanele fizice. Dacă ai întâmpinat probleme ca persoană juridică, atunci acestea nu intră în sfera de competențe a autoriății.
























