Cum se ridică viitoarea fabrică Michelin din Zalău
Constructorul turdean ASA Cons (ACT) România a raportat instalarea ultimelor trei piese de grinzi principale, de 36 m lungime, pentru viitoarea unitate de producție dezvoltată de producătorul global de anvelope.
“Nu este deloc un proces ușor, în principal din cauza dimensiunilor extreme ale grinzii, dar și din cauza complexității și constrângerilor de pe șantier, dar, în ciuda acestui fapt, satisfacția la final va fi și mai mare atunci când proiectul va fi gata, în timp și în termen. Parametrii de calitate sunt așteptați de client”, explică specialiștii de la ACT.
Producătorul de prefabricate din Turda şi-a bugetat afaceri de 22 milioane de euro pentru acest an, după ce a încheiat 2021 cu aproape 24 de milioane. Depășirea bugetului de cheltuieli estimat anul trecut vine din creșterea puternică a prețului la materii prime, în special oțel-beton, dar și din numărul mare de proiecte contractat în 2021.
Michelin România a primit certificarea de “angajator de top”, fiind singura companie din industria auto din țară care a obținut această atestare în ultimii trei ani consecutivi, după indicatorii urmăriți de agenția Top Employer.
Grupul francez a inițiat un program de învățământ dual la Liceul Tehnologic Mihai Viteazul din Zalău, pentru meseriile de echipamente hidraulice și pneumatice. Michelin, lider în domeniul anvelopelor, și-a început activitatea în România în 2001. În prezent, grupul are în țara noastră 4.400 de angajați, trei fabrici – două la Zalău și una la Florești, dar și o rețea comercială.