Facilitate fiscală acordată de Municipiul Zalău
Primăria Municipiului Zalău anunţă contribuabilii, persoane fizice şi persoane juridice, că în data de 08.10.2024, prin „Hotărârea nr. 273 din 8 octombrie 2024, potrivit prevederilor art. X din Ordonanța Guvernului nr.107 pentru reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, modificată prin OUG nr.112 din 25.09.2024,
a fost aprobată Procedura de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare restante la 31.08.2024, constând în creanțe de natură fiscală datorate bugetului local al Municipiului Zalău.
Procedura de aprobare a acordării facilităţilor de anulare a majorărilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale restante la 31.08.2024, pote fi consultată pe pagina de internet a Municipiului Zalău – h https://zalausj.ro/ro/hotarari/2024/h273-2024.pdf.
Pentru informații suplimetare cu privire la modul în care se poate beneficia de acestă facilitate fiscală, contribuabilii persoane fizice şi persoane juridice se pot adresa Serviciului Impuneri, Încasări și Control Persoane Fizice (telefon 0260610550 interior 126) și Serviciului Impuneri, Încasări și Control Persoane Juridice(telefon 0260610550 interior 128), din cadrul Direcției Economice a Primăriei Municipiului Zalău.























