Prelungiri pentru cea mai mare licitație, cu Tunelul Meseș
Constructorul italian WeBuild a atacat la Curtea de Apel București decizia CNSC favorabilă constructorului turc Makyol în cadrul licitației de 7,5 miliarde de lei pentru construcția tronsonului din Autostrada Transilvania ce include Tunelul Meseș. Rămâne de văzut cine va câștiga lupta pentru cel mai mare contract de autostradă din România.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a finalizat etapa de evaluare tehnică a ofertelor depuse la licitația pentru construcția a 41 de kilometri din Autostrada Transilvania (A3), inclusiv Tunelul Meseș.
Mai exact, evaluarea tehnică s-a încheiat marți, 23 ianuarie 2024, potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).
În august 2023, șapte oferte au fost depuse pentru construcția sectorului din Autostrada Transilvania care cuprinde și Tunelul Meseș, a informat atunci ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu.
Tunelul Meseș, 2,89 km cu galerii duble
Acesta a subliniat că este vorba de o lucrare extrem de complexă ce implică execuția faimosului Tunel Meseș (cu două galerii) în lungime de 2,89 km și cu două benzi de circulație pe sens, precum și construcția a 65 de viaducte, poduri și pasaje.