Ozaltin (Turcia) a depus singura ofertă pentru viaductele Nădășelu și Topa Mică de pe A3

Asocierea condusă de compania Ozaltin (Turcia) a depus singura ofertă la contractul de peste un miliard de lei pentru proiectarea și execuția viaductelor de la Nădășelu și Topa Mică, viaductele de pe Autostrada Transilvania scoase din contractul cu UMB. Practic, UMB care lucrează pe 39 de kilometri între Nădășelu și Poarta Sălajului și alți mari constructori din Uniunea Europeană sau Turcia (Nurol a lucrat pe A 3, Ictas a depus clarificări și contestastație) nu au intrat în cursa pentru contractul de peste un miliard de lei pentru cele două viaducte de 3,2 km. lungime. Ozaltin lucrează la modernizarea DN 6 Mihăești-Caracal și a început timid lucrările pentru finalizarea primului lot al Drumului Expres Craiova-Pitești (contract reziliat Tirrena Scavi)

,,Asocierea de constructori români și turci OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. – ILGAZ INSAAT TICARET A.S. – VISIO CONSTRUCTION WORKS S.R.L a depus astăzi singura ofertă pentru proiectarea și execuția lucrărilor necesare devierii traseului sectorului de autostradă Nădășelu -Mihăești (Autostrada Transilvania). Contractului (finanțat prin PNRR) are o valoare de 1,114 miliarde de lei (fără TVA) și o durată de 27 de luni (9 luni perioada de proiectare și 18 luni execuția lucrărilor).

Devierea traseului acestui sector de autostradă se face în conformitate cu recomandările din cadrul Expertizei tehnice iar lucrările presupun:

– devierea traseului între km 10+009 și km 12+000 prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km, fundat pe piloți forați de diametru mare ( fără să afecteze versantul care prezintă alunecări),

– devierea traseului între km 21+406 și km 24+890, prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km. Acest viaduct va depăși în aval DN 1 F și va traversa cursului Pârâului Topa Mică. Racordarea se va realiza în zona km 24+890 al traseului inițial.” a anunțat marți, 9 ianuarie, șeful CNAIR, Cristian Pistol.

Lotul Nădășelu-Zimbor (30 km.) care include cele două viaducte este la 72 % execuție și are termen nou de finalizare, mai 2025, iar Zimbor-Poarta Sălajului (12 km.) la 42 % are termen prelungit pentru iulie 2025. De la Poarta Sălajului la Nușfalău (41 km.), luna aceasta CNAIR ar urma să desemneze câștigătorul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *