SERVICII ONLINE ȘI MAI PUȚINĂ BIROCRAȚIE LA CONSILIUL JUDEȚEAN SĂLAJ

💻📱 Începând de luni, 2 august, este funcțional serviciul electronic dezvoltat de Consiliul Județean Sălaj, în cadrul proiectului SPACE – Simplificarea Procedurilor Administrative și Creșterea Eficienței în județul Sălaj.

💶 Cu o valoare totală de aproape 3 milioane de lei și co-finanțat din Fondul Social European, proiectul a avut ca obiectiv simplificarea procedurilor administrației locale și reducerea birocrației pentru cetățenii județului.

❗️ Astfel, au fost implementate servicii electronice cu privire la:

• comunicarea privind începerea lucrărilor de construire/desfiinţare

• comunicarea privind încheierea lucrărilor de construire/desfiinţare

• obținerea acordului privind efectuarea de lucrări în clădirile de patrimoniu judeţean

• eliberarea licenței de transport

• obţinerea de informaţii despre concesionare/închiriere/vânzare bunuri proprietate publică sau privată

• solicitarea acordului prealabil pentru lucrări în zona drumurilor judeţene

• solicitarea sprijinului financiar pentru cazuri sociale

⌨️ Acestea sunt disponibile pentru cetățeni, primării, ONG-uri, asociații și mediul de afaceri la adresa: http://servicii.cjsj.ro/dm_cj/servicii.nsf?open. Portalul de servicii electronice este unul complex, dar și prietenos cu utilizatorul, permițând înregistrarea solicitărilor 24 de ore din 24.

🗂 Tot în cadrul proiectului s-a realizat retrodigitalizarea celor mai accesate și mai relevante documente din arhivă și a fost implementat un mecanism inovativ care permite vizualizarea securizată a copiilor documentelor eliberate pe baza codurilor de bare obținute.

✅ De asemenea, site-ul instituției a devenit unul receptiv, modernizat prin preluarea informațiilor curente existente pentru orice dispozitive și elemente de accesibilitate pentru persoanele cu dizabilități.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *