Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, arată desfășurarea impresionantă de forțe pe A3 Cluj-Zalău

Unul dintre șantierele care merg cel mai bine în România este cel dintre Nădășelu și Poarta Sălajului. A fost deschis anul acesta, iar sectorul respectiv este propus pentru finanțare prin PNRR.
Antreprenorul român – UMB colaborează cu peste 5️⃣0️⃣0️⃣ de furnizori din țară și străinătate și a mobilizat nu mai puțin de 4️⃣8️⃣0️⃣ de muncitori care lucrează în 2️⃣ schimburi.
Cât despre utilaje, aici vorbim de:
6️⃣ stații de betoane,
9️⃣4️⃣ de autobasculante,
3️⃣7️⃣ de buldoexcavatoare, buldozere și excavatoare cu șenile/pneuri,
1️⃣5️⃣ cilindri,
1️⃣0️⃣ încărcătoare frontale,
7️⃣ autogredere,
4️⃣ cisterne cu apă,
5️⃣3️⃣ de cife de beton
2️⃣2️⃣ de instalații de piloți forați,
1️⃣ pompă de beton + 1️⃣ trusă de stabilizare pământ.
Alte cifre impresionante legate de execuția celor 4️⃣2️⃣ de km ai tronsonului:
✔️ mixturi asfaltice – 4️⃣0️⃣0️⃣ de mii de tone,
✔️ strat de agregate stabilizate cu lianți hidraulici – 2️⃣4️⃣0️⃣ de mii de metri cubi,
✔️ fundație din balast – 3️⃣2️⃣0️⃣ de mii de metri cubi,
✔️ pentru terasamente, 6️⃣,5️⃣ milioane de metri cubi de săpătură sunt deja executate (din 1️⃣2️⃣ milioane de metri cubi),
✔️ lucrările de artă au o lungime totală de 8️⃣.7️⃣ km,
✔️ s-au executat până acum 3️⃣0️⃣ de km din lungimea totală a piloților forați de 1️⃣4️⃣0️⃣ de km.
Sectorul Nădășelu – Mihăiești – Zimbor – Poarta Sălajului va cuprinde:
1️⃣8️⃣ viaducte,
8️⃣ poduri,
7️⃣ pasaje,
3️⃣5️⃣ de podețe,
1️⃣ nod rutier,
2️⃣ parcări de scurtă durată, în oglindă.
Termenul de finalizare a lucrărilor, conform contractului, este 2023.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *